Serwis Thermo King
KOD | OPIS | POSTĘPOWANIE |
1 | PONOWNE ZAŁĄCZENIE MIKROPROCESORA | NW |
2 | CZUJNIK WĘŻOWNICY PAROWNIKA | NW |
3 | CZUJNIK POWIETRZA DOLOTOWEGO #1 (STEROW.) | NW |
4 | CZUJNIK POWIETRZA WYLOTOWEGO #1 (STEROW.) | NW |
5 | CZUJNIK TEMPERATURY OTOCZENIA | NW |
6 | CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK | NW |
7 | CZUJNIK OBROTÓW SILNIKA | NW |
8 | AGR. KONTR. TEMP. POPRZEZ CZUJKĘ WĘŻOWNICY | NW |
9 | WYSOKA TEMPERATURA PAROWNIKA | X LUB NW |
10 | WYSOKIE CIŚNIENIE TŁOCZENIA | X LUB NW |
11 | AGR. KONTROLUJE TEMP. ALTERNATYWNĄ CZUJKĄ | NW |
12 | CZUJNIK LUB INNY SYGNAŁ WYŁĄCZAJĄCY | X |
13 | CZUJNIK TEMPERATURY | NW |
14 | ODSZRANIANIE ZAKOŃCZONE PRZEZ CZAS | NW |
15 | ŚWIECE ŻAROWE LUB PODGRZEWACZ POWIETRZA | X LUB NW |
16 | START RĘCZNY NIEDOKOŃCZONY | NW |
17 | BŁĄD ROZRUCHU SILNIKA. BRAK OBROTÓW | X LUB NW |
18 | WYSOKA TEMP. PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK | X LUB NW |
19 | NISKIE CIŚNIENIE OLEJU SILNIKA | X LUB NW |
20 | BŁĄD ROZRUCHU SILNIKA | X LUB NW |
21 | BŁĄD RÓŻNICY TEMPERATURY W CYKLU CHŁODZENIA | NW |
22 | BŁĄD RÓŻNICY TEMPERATURY W CYKLU GRZANIA | NW |
23 | AWARIA CYKLU CHŁODZENIA | X |
24 | AWARIA CYKLU GRZANIA | X |
25 | ALTERNATOR | X LUB NW |
26 | WYDAJNOŚĆ CHŁODNICZA | NW |
27 | WYSOKIE OBROTY SIŁ. KRIOGENICZNEGO (CR) | X |
28 | AUTO TEST AGREGATU PRZERWANY | NW |
29 | OBWÓD KLAPY ODSZRANIANIA | NW |
30 | KLAPA ODSZRANIANIA ZABLOKOWANA | X |
31 | WYŁĄCZNIK CIŚNIENIA OLEJU | X LUB NW |
32 | NISKA WYDAJNOŚĆ CHŁODNICZA | X |
33 | OBROTY SILNIKA | NW |
34 | SPRAWDŹ OBWÓD MODULACJI | NW |
35 | OBWÓD PRZEKAŻNIKA PRACY | X |
36 | SILNIK ELEKTRYCZNY | X |
37 | POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK | NW |
38 | NIEWŁAŚCIWA FAZA ELEKTRYCZNA | X |
39 | OBWÓD ZAWORU WODNEGO | NW |
40 | OBWÓD WYSOKICH OBROTÓW | X LUB NW |
41 | TEMPERATURA PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK | NW |
42 | WYMUSZONE WOLNE OBROTY SILNIKA | NW |
43 | WYMUSZONE WOLNE OBR. SILNIKA W CYKLU MODULACJI | NW |
44 | UKŁAD PALIWA | X |
45 | ZAWÓR GORĄCYCH PAR LUB OMIJAJĄCY | X LUB NW |
46 | BŁĄD PRZEPŁYWU POWIETRZA | NW |
47 | CZUJNIK PAROWNIKA TC | X |
48 | SPRAWDŹ PASKI LUB SPRZĘGŁO | X LUB NW |
49 | ZAREZERWOWANY DLA CR | |
50 | NASTAWA ZEGARA | NW |
51 | OBWÓD WYŁĄCZENIA AWARYJNEGO AGREGATU | X LUB NW |
52 | OBWÓD GRZANIA | X LUB NW |
53 | OBWÓD EKONOMIZERA | X LUB NW |
54 | PRZEKROCZONY CZAS TESTU | NW |
55 | WYSOKIE/NISKIE OBROTY SILNIKA | NW |
56 | NISKIE OBROTU WENTYLATORÓW PAROWNIKA | NW |
57 | WYSOKIE OBROTY WENTYLATORA PAROWNIKA | NW |
58 | NISKIE OBROTY WENTYLATORA SKRAPLACZA | NW |
59 | WYSOKIE OBROTY WENTYLATORÓW SKRAPLACZA | NW |
60 | OBWÓD WZMACNIACZA | X LUB NW |
61 | NISKIE NAPIĘCIE AKUMULATORA | X LUB NW |
62 | AMPEROMIERZ POZA ZAKRESEM KALIBRACJI | X |
63 | ZATRZYMANA PRACA SILNIKA | X LUB NW |
64 | PRZYPOMNIENIE WYKONYWANIA AUTOTESTU | NW |
65 | RÓŻNICA TEMPERATURY POZA ZAKRESEM CR | X LUB NW |
66 | NISKI POZIOM OLEJU SILNIKA | X LUB NW |
67 | OBWÓD ZAWORU LINII CIECZY | X LUB NW |
68 | USZKODZENIE WEWNĘTRZNE MIKROPROCESORA | NW |
69 | UKŁAD REMAGNETYZACJI | X LUB NW |
70 | LICZNIK MOTOGODZIN | NW |
71 | LICZNIK MOTOGODZIN NR 4 PRZEKROCZYŁ LIMIT | NW |
72 | LICZNIK MOTOGODZIN PRZEKROCZYŁ NR 5 PRZEKROCZYŁ LIMIT | NW |
73 | LICZNIK MOTOGODZIN NR 6 PRZEKROCZYŁ LIMIT | NW |
74 | MIKROPROCESOR PRZESZEDŁ NA NASTAWY DOMYŚLNE | NW |
75 | USZKODZENIA PAMIĘCI RAM MIKROPROCESORA | X LUB NW |
76 | USZKODZENIE MIKROPROCESORA | X LUB NW |
77 | USZKODZENIE MIKROPROCESORA TYPU S-K | X LUB NW |
78 | USZKODZENIE PAMIĘCI DATA LOGGERA | X LUB NW |
79 | PRZEŁADOWANIE PAMIĘCI DATA LOGGERA | NW |
80 | CZUJNIK TEMPERATURY SPRĘŻARKI | NW |
81 | WYSOKA TEMPERATURA SPRĘŻARKI | NW |
82 | MAKSYMALNA TEMPERATURA SPRĘŻARKI | X LUB NW |
83 | NISKA TEMPERATURA PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK | NW |
84 | AWARYJNE WZNOWIENIE PRACY SILNIKA | NW |
85 | AGR. ZMUSZONY DO AWARYJNEGO CYKLU PRACY | NW |
86 | CZUJNIK CIŚNIENIA TŁOCZENIA | NW |
87 | CZUJNIK CIŚNIENIA SSANIA | NW |
88 | ZAREZERWOWANE DLA CR | |
89 | OBWÓD ZAWORU ETV | X LUB NW |
90 | PRZECIĄŻENIE SILNIKA ELEKTRYCZNEGO | X LUB NW |
91 | OBWÓD AUTO. ZAŁĄCZENIA SIL. ELEKTR. | X LUB NW |
92 | KALIBRACJA CZUJNIKÓW TEMP. | NW |
93 | NISKIE CIŚNIENIE SSANIA SPRĘŻARKI | X LUB NW |
94 | OBWÓD ODCIĄŻENIA NR 1 | X LUB NW |
95 | OBWÓD ODCIĄŻENIA NR 2 | X LUB NW |
96 | NISKI POZIOM PALIWA | X LUB NW |
97 | CZUJKA TEMP. POWROTU PAROWNIKA (CR) | X LUB NW |
98 | CZUJKA POZIOMU PALIWA | NW |
99 | WYSOKA RÓŻNICA CIŚNIEŃ SPRĘŻARKI | X LUB NW |
100 | WENTYLATOR PODGRZEWACZA (CR) | X LUB NW |
101 | CHŁODZENIE STEROWANE CZUJ. TEMP. PAR. (CR) | X LUB NW |
102 | NISKA TEMP. WĘŻOWNICY PAROWNIKA | X LUB NW |
103 | NISKI POZIOM PALIWA PODGRZEWACZA (CR) | NW |
104 | OBROTY WENTYLATORÓW PAROWNIKA | NW |
105 | OBWÓD ZAWORU CIŚNIENIOWEGO ZBIORNIKA | X LUB NW |
106 | OBWÓD ZAWORU PRZEDMUCHOWEGO | X LUB NW |
107 | OBWÓD ZAWORU CIS | X LUB NW |
108 | PRZEKROCZONY CZAS OTWARCIA DRZWI | NW |
109 | CZUJNIK CIŚNIENIA TŁOCZENIA | PATRZ KOD 86 |
110 | OBWÓD ZAWORU LINII SSANIA | X LUB NW |
111 | AGREGAT NIEWŁAŚCIWIE SKONFIGUROWANY | NW |
112 | WENTYLATORY PAROWNIKÓW TC | X LUB NW |
113 | OBWÓD PODGRZEWACZA | NW |
114 | ALARM WIELOFUNKCYJNY – AGREGAT NIE MOŻE PRACOWAĆ | X |
115 | CZUJNIK WYSOKIEGO CIŚNIENIA TŁOCZENIA | X LUB NW |
116 | CZUJNIK WYSOKIEGO CIŚNIENIA SSANIA | NW |
117 | AUTOMATYCZNE PRZEŁĄCZENIE DIESEL-ELEKTRYK | NW |
118 | AUTOMATYCZNE PRZEŁĄCZENIE ELEKTRYK-DIESEL | NW |
119 | ZAREZERWOWANY DLA CR | |
120 | OBWÓD WZBUDZENIA ALTERNATORA | X LUB NW |
121 | OBWÓD ZAWORU WTRYSKU CZYNNIKA | X LUB NW |
122 | OBWÓD DIESEL-ELEKTRYK | X LUB NW |
123 | CZUJNIK DOLOT. TEMP. WĘŻOWNICY PAROWNIKA | NW |
124 | CZUJNIK WYLOT. TEMP. WĘŻOWNICY PAROWNIKA | NW |
125 | CZUJNIK POZIOMU ZBIORNIKA | X LUB NW |
126 | REGULATOR CIŚNIENIA (CR) | NW |
127 | NASTAWA TEMPERATURY NIE ZAPAMIĘTANA | NW |
128 | PRZEGLĄD SILNIKA DIESLA NR1 | NW |
129 | PRZEGLĄD SILNIKA DIESLA NR2 | NW |
130 | PRZEGLĄD SILNIKA ELEKTRYCZNEGO NR1 | NW |
131 | PRZEGLĄD SILNIKA ELEKTRYCZNEGO NR 2 | NW |
132 | PRZEGLĄD AGREGATU NR1 | NW |
133 | PRZEGLĄD AGREGATU NR2 | NW |
134 | ZASILANIE STEROWNIKA | NW |
135 | BŁĄD ZAPASOWEGO SYGNAŁU WEJŚCIOWEGO | NW |
136 | BŁĄD ZAPASOWEGO SYGNAŁU WYJŚCIOWEGO | NW |
137 | CZUJNIK POWIETRZA DOLOTOWEGO #2(wyświetl) | NW |
138 | CZUJNIK POWIETRZA WYLOTOWEGO #2(wyświetl) | NW |
Agregaty chłodnicze Thermo King to zaawansowane technologicznie urządzenia, które gwarantują utrzymanie odpowiedniej temperatury w przestrzeni ładunkowej pojazdów dostawczych i ciężarowych. Ich niezawodność jest niezbędna w trakcie przewozu produktów wymagających kontrolowanej temperatury, takich jak żywność czy leki. W Full Cool doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest prawidłowa eksploatacja tych urządzeń, dlatego oferujemy profesjonalny serwis agregatów Thermo King. Nasi eksperci posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy z agregatami tej marki, co pozwala im na szybką i skuteczną diagnozę ewentualnych usterek oraz ich naprawę. W naszej ofercie znajdują się zarówno usługi serwisowe, jak i konserwacyjne, mające na celu przedłużenie żywotności urządzeń oraz minimalizację ryzyka awarii.
Przeglądy Thermo King
W ramach naszej oferty serwisowej dla agregatów chłodniczych Thermo King proponujemy regularne przeglądy techniczne, które wykonywane są dla sprawdzenia stanu technicznego urządzenia oraz wykrycia ewentualnych usterek. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić bezawaryjną pracę agregatów oraz uniknięcie kosztownych napraw w przyszłości. W trakcie przeglądów kontrolujemy m.in. szczelność układu chłodniczego, stan oleju silnikowego i sprężarkowego, czystość filtra powietrza oraz sprawność układu elektrycznego. Oferujemy także usługi związane z przeprowadzaniem badań ATP, które są niezbędne dla uzyskania certyfikatu dopuszczającego pojazd do międzynarodowego transportu produktów wymagających kontrolowanej temperatury.